Så jäkla...

...uttråkad !

Finns fasen inget att göra idag , Hatar söndagar . Speciellt när det är lov , söndagar är alltid sega. Ibland tycker jag att det kan vara ganska så skönt att det finns en dag i veckan när man kan ligga och inte göra någonting utan att känna dålig sammvete.
 Jag säger som mamma alltid sa när jag var liten och gnällde :
 Det är nyttigt att ha tråkigt, för skulle man inte ha det skulle man inte veta när man har kul ! =) Så sant så sant !

Nu ska jag gå och rota i varenda skåp i köket efter något att trycka i mej ! För sådan är jag. Jag tröstäter , äter när jag har tråkigt , när jag är glad och så vidare !


huhu hände en sådan där rolig sak i helgen som är så typisk att jag ska råka ut för ! Någon mer än jag som lyckats få som sugmärks-liknade saker på läpparna ? Nästan som blåmärken? Haha så roligt det såg ut när jag vaknade i lördags, som om jag levde på 90-talet när man använde Lila läppstift.

Chaa <3

ps. fick ett brev från Emma idag om klassåterträff, låter skoj o träffa alla puddingar i gammla 9c ! Älskade klass ! Några gammla 9c:are som läser detta och ska dit ? =) ds.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi ja delade me ut de :D ofcourse ja saka dit ;D

2008-07-13 @ 21:22:47
Postat av: Fani

snygging där, du var så himla fin & fräsh på otten så gumman :) till skillnad från mej som mest var sjukt dragen & svettig mestadels av tiden, haha. aja, ser iaf fram emot fler utgångar med dej stumpan. puss & kram

2008-07-16 @ 01:41:17
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: louise

Jaa, jag ska dit, du med va ? puss

2008-07-19 @ 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0