Porrsufning en ny hobby ?

" hoppas du inte tar illa upp men jag tänkte bara fråga om du gillar att visa dej i cam ?"
" Nae det gör jag inte, har inte cam heller den är kastad för länge sen "
" jaha ja "
" Du kan ju alltid porrsufa annars =) "


Någon rolig en som skrev det här till mej på msn nyss, Han hade inte porrsurfing som hobby men man vet ju aldrig sitter han och frågar runt tjejer på msn om dom vill visa sig i cam en lördagsnatt så kan man ju aldrig vara säker ! =D haha Undra om han hittade någon lätt brud som fortfarande har kvar sin Cam från 2004 eller något !

Nu ska jag i alla fall pallra mej bort mot min kära soffa, känner mej som hemma där borta efter denna sega dag , kan bero på att jag är hemma ! Mohahaha

Natti <3


Kommentarer
Postat av: Fani

haha men asså en grej jag inte fattar bara är, varför har du sånna på msn? :O låter som det är dags att rensa danni, jag minns den där gamla som hhmhmhmh i webcam för oss i skolan liksom xD hahah puss!

2008-07-06 @ 13:28:03
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0