Nudlar med räksmak

Ae fifasen vad irriterad jag är nu ! Nästan varje dag så är det någon gullig typ från turkiet som addar mej. Vet inte hur många jag har blockat , och nyss var det någon som skrev till mej fast jag blockat och tagit bort honom från listan ,hur fasen lyckades han med det ? Nepp jag får helt enkelt göra en ny msn för det börjar bli ganska en aning jobbigt nu !

Skitsamma , nu sitter jag och käkar räknudlar och är ganska så seg i huvet , blev inte mycket till sömn igår ! Jag och Amanda käkade massa chipps och godis som vi sköljde ned med läsk. Japp så höga på socker och kofein bestämde vi oss för att vara vakna hela natten , Kl. halv sex typ, så deckade vi !

Idag har jag varit på stan med Felice , Hittade äntligen ett par höga jaens-shorts och så fyndade jag ett puder-fodation-grejsamojs !
Men nu har jag i allafall en liten aning om vad jag ska ha på mej på fredag ! (Y)
Bilder på kläderna kommer i morgon för lampan i hallen har pajat så ljuset inte det bästa !


Så här ser min hall ut just nu , hade ganska svårt att välja kläder förut idag,
Ska nog gå och städa upp det nu , eller först ska jag tjuta över att min
msn blir bombarderad av en massa människor som jag inte har en aning om
vilka dom är ! Inte kul ! Nu byts det msn snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0