Mitt Huvud ! :O

Hallojs Hallojs .

Jag har så himla ont i huvet , inte feber ont men typ så där som jag brukar ha när det ska åska ! Men det går väl över med tiden , för åska ska det förhoppningsvis inte göra på ett bra tag !

Idag har jag mest slöat, försökt göra läxor men problemet är att vi inte har Word på datan och då blir det ganska skapligt svårt att öppna dokumenten ! Men det löser sig väl på något sätt! =) Jag trodde att ett skrivprogram som word finns på alla datorer men noppe icke sa nicke =P

Nu ska jag gå och dricka vatten , på tordag är det Sean Kingston med Emma och Felice . Längtar massor ! =D

Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Fani

vetefan om jag ska på sean kingston alltså, blir så tätt ihop med resan. men annars får du ta massa bilder och spela in massa videos till mej därifrån gumman, akej? ;D puss!

2008-07-22 @ 23:40:06
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0