HALLÅ

Go'dagens allesammans ! Idag är det onsdag, tror jag ?! Hmm jag glömmer alltid vad det är för dag när det är lov, men det är väl sånt som hör till !? =)

Snart ska jag ta bussen till Felice , vi ska grilla snacka skit och kanske ta oss en stänkare , vem vet vad som kan hända ute på landet ! Vet dock inte vad jag ska ta på mej . Men det löser sig !

Det känns som att jag har varit sjukt dålig på att blogga den här veckan och de där jäkla bilderna som jag skulle lägga upp har jag ju helt glömt ! Skärpning ! Men idag hinner jag inte för min buss går om mindre än en halvtimma !

Nu ska jag ta på mej kläder och tvätta av mej lite, vill ju inte lukta skunk på bussen !

Jag är på sjukt dåligt humör btw, om nån kan en rolig historia kan ni väl skriva den så kanske jag kan dra lite på smilebanden =)

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni har det riktigt bra, tråkigt att ni ska ut i morgon, hehe. men de löser sig. saknar dig, <3

förlåt för ja varit så lost de sista dagarna,

men nykär är alltid kul att vara.

men man får faktiskt lov att tänka på sina vänner,

även fast de är svårt att hålla sig ifrån sin lilla plutt, förlåt för ja varit ett sådant as i veckan, älskar dig <3

2008-07-18 @ 03:32:15
URL: http://elinmaria
Postat av: Fani

hej sötnos! :) vår resa är uppskjuten tills nästa lördag istället eftersom resebolaget vi skulle åka med gjorde fel med vår bokning & biljetter. men allt har löst sej nu iaf :) disa fyller den 30 juli och vi åker den 26 nu, så vi hinner ju inte innan det, men efter, då jävlar ;) puss!

2008-07-18 @ 13:24:51
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Fani

just det föresten, u going out tonight dear? :) puss!

2008-07-18 @ 13:25:14
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0