Fuktiga strumpor i skorna !?

Nu har jag precis varit ute och stekt lite i solen , lika bra att passa på nu medans den är här. Vem vet rätt som det är är regnet tillbaka , peppar peppar ta i trä! 

Nu va jag tvungen att gå in i alla fall , solen fick nämligen sällskap av värsta molnet, men jag var kanske endå tvungen att knalla inåt , måste fixa lite grejer. Typ som att sätta på diskmaskinen, plocka undan alla min kläder från golvet och liknande ! En vecka själv hemma och mina kläder har tagit över hela undervåningen ! Fiifasen för mej ! =P

O just ja , fick ju tipps från Petra hur jag skulle göra med mina vita klackisar . Får nämligen världens skavsår av dom, men tydligen ska det funka om man tar på sig ett par fuktiga strumpor och går runt med i skorna. Funkar bäst om det är skinnskor men det skulle tydligen funka till vanliga billighetsskor också ! Så jag får prova , får väl raportera senare om det funkade eller inte !

Hörs senare då lägger jag kanske ut en bild på hur jag ska se ut ikväll ! (Y)

Love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0