dålig uppdatering ,

men det beror på att jag har spenderat hela veckan som kattvakt hemma hos moster Petras place med Elin och Felice !

Det har varit slappt och skönt, lite semester sisådär ! ;D haha

I tisdags tror jag det var så fick jag, Elin och Felice Rustafeber oc tog en tripp dit , chipps och ostbågar i mängder kan jag lova ! Plus att jag fick skäll av en gammal gubbj*kel. Rätta mej om jag har fel , men om man öppnar en ny kassa så är det även ny kö som gäller?! Felice tog täten och jag och Elin tog täten.

G-  " ursäkta men hur kom du före mej ? "
J-   " jag är snabb vettu ! ;) "
G-  " Så funkar det inte , lär det folkvett UNGJÄVEL ! "


Trevlig gubbe det där , tyvärr vart jag så paff att jag inte viste vad jag skulle säga tillbaka. Inte fasen kan jag rå för att han är seg i lederna =) Och om det är någon som ska lära sig folkvett så är det väl endå han ! =D

Igår hade vi besök hemma hos Petra , på både gott och ont ! Det kunde varit ganska så kul om inte folk är som dom är ! Men serri vem fasen fattar inte att man ska hålla låg volym kl.7 på morgonen när folk försöker sova ? Ne i stället kommer man inte och tjatar om elins sista cigg och kallar mej för mensunge bara för att jag blir sur ! En varning : Stör inte mej när jag vill eller när jag sover ! Jag kan bli elak ! =D

Nu ska jag packa ner plattång, solkräm, kläder kanske och annat smått och gott . Sen blir det käk och back 2 my tillfälliga crib ! =D HAHAHA

Ska lägga upp två låtar jag smådiggar också innan jag drar ! På fredag är det utgång btw , och lördag grillchill wihoo härligt jag behöver muntras upp. Jag är så trött på folk ! =)

Love <3


Bilder kommer någon annan dag , njut av denna ! =)

Kommentarer
Postat av: PW

Klart att ny kö gäller när en ny kassa öppnar! Det vet väl alla människor förutom gubben som troligen inte fått sig något på länge..... Inget att bry sig om precis. S k kompisar som kommer in och stör när det är sovdags det är däremot något att störa sig på och även sådan "kompisar" som inte stöttar sin kompis. Puss. Älskar dig massor...

2008-07-10 @ 19:51:53
URL: http://evadaniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

beeeeeeeeeeeeejb :D tack för du vaktade min sista cigg, du 'är en sann ängel !;) hoppas ni får de sjukt roligt ikväll, kommer dock sakna er !;) btw, FUCK BILD :D HAHA love u darling

2008-07-11 @ 18:42:02
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0