Yoga , Städning, nudlar och en EDVIN

För bara ca: 10 minuter sedan snackade jag med Min mycket kära vänn Edvin,  Allt mella himmel och jord , bland annat läste han ur en bok för mej som handlade om hur man skulle flörta på bästa sätt eller vad det var ! Aa det var kul i alla fall , stod hur man skulle läsa det motsatta könets kroppsspråk.
Killar : om ni sitter o pratar med en tjej och hon sitter med benen i kors så ska ni se vilket håll hennes fot pekar, pekar den på er så är hon intresserad, pekar den på någon annan pöjk är det igentligen honom hon spanar in. Asså det här gör vi tjejer omedvetet...Tror ni det funkar eller ? Jag ska testa någon gång ! =)

Tjejer: om killen är intresserad av er lyfter han på ögonbrynen i ca: en femtedels sekund, ehh aa tjejer det gäller att vara uppmärkssam för här går det undan ! Haha nae men missar ni det håll koll på hans näsborrar , dom ska nämligen utviddgas lite  !
Kul fakta va ?! =)

Skit samma. Körde i alla fall yoga idag , det var skönt faktiskt men det är ju sjukt hur satans osmidig man är , Plus att jag verkligen bör träna min rygg ! =P
Efter den härligt uppfriskande yogan gick Jag, Elin och Felice ner och åkte vattenrutchebana och bubblade ! ASKUL kommer aldrig bli förstor för rutchebanor ! =) Träligt nog vart det som vanligt brännhål i min underdel ! Tur att det ska införskaffas en ny till sommaren ! =) Aaa men det var en rolig skoldag ! Tummen upp helt enkelt!

Efter skolan var en sväng på stan med Amanda, vi utförde några viktiga saker o käkade kebab o chees ! =) Tack för en mycket trevlig dag bejb ! <3

Japp förutom det så har jag sagt upp kontakten med mina damråttor idag! Ganska skönt , ganska stolt , ganska fint i mitt rum nu ! =)

Btw , fick min tröja från HM Idag , tänkte att ni kanske ville veta det ! men nu ska jag luta mig tillbaka lyssna på musik o bara njuta av att mitt golv synns ! =)

image21En tallrik nudlar om dagen är bara bra för magen ! =)

HejsSvejs I Blåbärsskogen På ER <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du la dig inte när du kom hem hoppas jag? ;p

2008-02-07 @ 22:27:44
URL: http://amandawillen.blogg.se
Postat av: Disa

haha , kanske också ska pröva det där med fötterna, undrar om det är så !:o ... Yogan var rolig och bra tyckte jag:), riktigt skönt faktikst, min rygg behöver också tränas, verkligen om man säger så, helt sjukt!:p.. Fan va kul att kläderna ha kommit, ska själv in och kika lite på sidan nu! får se om jag hittar något.. Ses imorgon honey , Pusspuss :)

2008-02-07 @ 22:34:53
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe okej, fan vad bra då! :)

2008-02-08 @ 12:27:35
URL: http://amandawillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0