Tiiiider

sen jag bloggade , Usch jag har varit så himmlans trött efter praktiken att det enda jag orkat göra är att gå o lägga mej i min sköna säng o glott på Tv ! Det tar som sagt på krafterna när man jobbar hårt  !

Idag var jag själv på praktiken för Elin dissade mej för ullared  ! Haha nej då men jag hoppas du hittade nått fynd där borta gullet ! =) Har stått och Tejpat och klistrat idag massa massa och mer blir det i morrn , nån som har beställt typ 3500 tygremmsor med reklam på , ska inte göra alla i morrn och är som tur är inte själv med arbetet !

Nog om det , igår var det Gossipgirl , Sånt bra program ! =) Och idag blir det TopModel och fråga Olle ! Oh yes I'm a TV Nörd ! En stolt tvnörd ! ;D

Neee ska dra mej nu , men nån som har lust o ge mej Vita stränder, sol, värme, palmer och en snygg solbränna i ett lite blått paket med röda snöen eller ? ! =)

Sov gott alla ! ska skärpa mej med bloggningen nu ! Tummis på den (Y)

image26

Kommentarer
Postat av: elinmaria0

härligt bruden! :D
vi får se ifall ja kommer upp i morgon bitti, sov inget inatt och har skit trött !
men ska göra mitt bästa

2008-02-20 @ 20:38:15
Postat av: Fani

hahah va söt du är danni, men jag håller med, skäääärrpning! :P haha.. Ja du , det är inte mycket alls man orkar göra efter praktiken :D Men har du inte lov nu alltså? eller nu är det ju helg, men ja nu i veckan ,
hade du inte lov?:O
gosh , vilken härlig bild , ge mig sommar nuuuuu typ :D Pusspuss sötis

2008-02-22 @ 18:33:30
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

hahahaha, oj nu blev det lite fel här, det var jag DISA som skrev, men Fanis adress kom med! :P Knaaaas

2008-02-22 @ 18:34:51
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0