Semledagen ,

Hopp tisdag i dag , den är ju nästan lite trisst och jobbig som måndagar !
Dagens Positiva är ju ätt det fanns semlor i matsalen ! Smaskigt värre!  Synd bara att man ska må så dåligt efter dom ! Illamående och ovanligt seg i huvudet är några smällar man tyvärr får ta ! =)

Sitter just nu på Malins lektion vilket Suuger . Blir så tjurig när denna lektion kommer, så håll er undan ! Hahah =)

Ska väl kanske jobba lite grann nu . Prov efter praktiken o känner jag mej själv kommer jag glömma allt som har med skolan o göra i de 5 veckorna ! =)

Hörs senare ! Love <3

image13Vill hem nu ! =)

Kommentarer
Postat av: Fani

ja semlor är ju ganska lätt illamåendeframkallande, man får akta så man inte äter för mkt liksom ^^ haha jag & disa var också fett sura på lektionen idag, malin & hennes tråkiga&krångliga uppgifter har ju liksom den påverkan på en om man säger så x| nae ush! jättesöt bild på dej raring, ditt hår så fint!(Y) puss&kram

2008-02-05 @ 17:09:36
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Disa

taaack:D glad jag blir!:) jag gjorde bara det som jag inte hade lämnat in, typ repotaget och det vet du! :p ... ja , man kan verkligen må illa av semlor alltså ;p om det blir för mycket av det goda så att säga xD hahah , säg någon som inte blir tjurig och dan på malins lektion!! jisses alltså, tycker lite synd om henne, men hon väljer det själv när hon ger oss sånna där konstiga och tråkiga uppgifter, sådet så, no bad feelings !:P vi ses imorgon honey , pussssss

2008-02-05 @ 21:33:00
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: eriksson

oj då :D de måste varit mandelmassan som spökade, jag fick en med vaniljkräm istället av mamma, helt okej må jag säga :) puss å kram

2008-02-05 @ 23:07:09
Postat av: Daniella

Vaniljkräm i en semla , hmm spännande ! får bli nästa år då ! ;D Puss på den Eriiikssooon :D

2008-02-05 @ 23:12:47
URL: http://Evadaniella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0