Praktik

Yees i morrn är det första dagen på praktiken , sköönt som faan o slippa skolan i 5 veckor ! YES...där satt den !  =D
Så ska väl typ hoppa i säng nu så jag inte försover mej första dagen , oh jag vet kl. är bara typ 8 men jag kommer säkert ligga uppe o tänka hur mycket som hellst i natt , blir alltid lite nerrvös när det händer nya grejer ;D

Hihi btw , min mormor o morfar är nog de sötaste på jorden ! De skickade med mamma o pappa en lite matlåda till mej ! Den läängtar jag till som satan , Består av : Stek , Potatis, Världens godaste brunsås, morötter och en festis ! Tummen upp till er ! <3

Sees snarast ! <3



Kan bara inte få nog av One tree hill ! Mitt Lyckopiller (Y)

Kommentarer
Postat av: Fani

så jäkla söt bild, verkligen :) fan det lät riktigt gott du, gulliga morföräldrar du har 8) hoppas det gick bra på praktiken, verkade som du skaffat dej en rolig praktikplats ju! (Y) hade bra gumman pusspuss!

2008-02-11 @ 18:25:31
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0