Lördagsgodis !

image23

Det är sjukt så lite det finns att göra nu förtiden ! Skärpning , var har alla fester tagit vägen ?
Jaja skit samma , Felice var här en sväng förut idag i alla fall , det var trevligt i alla fall ;D Och nu sitter jag här och äter aa Lördagsgodis ! :) 
Titanic är på trean också men jag vet inte om jag är så sugen på att se den även fast den är superbra ! Vet inte om jag är på humör för att tjuta ögonen ur mej idag ! Kanske ser en film med mer Power i ! Som typ Fantastic Four , har fortfarande inte sett den än, helt sjukt ! Jag som älskar sånna filmer ! Får se . blir den eller titanic tänker inte se när båten sjunker i alla fall då byter jag kanal ! ;D

Puss hej alla sockertoppar <3

Kommentarer
Postat av: Disa

haha, i'm loookin at titanic right now ^^
har också ätit massa lördagsgodis och massa annat :D
jättefina naglar också har du där !:P hihi. jag gillar också fantastic four , riktigt bra är den faktikst, den borde du verkligen se!! :) pusspuss :)

2008-02-10 @ 00:17:04
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

oh godis x( fan vad fint nagellack, is it the new one? du har alltid så fina nagellack på dej ju! jag har blivit dålig på att lacka mina, ska jag fan
ta & göra imorrn alltså. eller hur, man får lust att byta kanal då båten sjunker & låssas som att den inte alls gjorde det egentligen ^^ pusspuss!

2008-02-11 @ 18:23:52
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0