Hoppsan !

Okej ligger här i min säng och fick bara en sån där mysko känsla av att jag var tvungen att blogga !

Först
tänkte jag ägna nåra rader åt sånna dära dumma tjuvar.
I onsdags (om jag minns rätt) när jag kom hem låg min bror i sin säng och såg så himmlans ledsen ut. Anledning: japp nåra söta barn har tagit hanns mobil ! Hur har man samvete till något sånt? Jag kan verkligen inte förstå det, jag skulle ju dö av skam och dåligt sammvete! Men det kanske är så att vissa föds utan det (sammvete)
Han har haft den i en månad och var döglad över den. Ja Vissa människor förstår jag mej då inte på . Håll Fingrarna i styr, det vore ganska trevligt !

I alla fall i morrn är jag ledig. Ska försöka att inte sova bort hela min dag. Har ett litet schema i mitt huvud som jag hoppas att jag ska kunna följa !
Så här tänkte jag:
Går upp vid halv 11 ,
Käkar frukost,
Går en uppfriskade promenix,
Fortsätter träna lite hemma,
Städar lite
Titta runt vad som händer på kvällen !

Frågan är ju bara om jag kommer att lyckas, hahaha..för det ligger till så här att jag har blivit aspigg vilket betyder att jag kommer somna sent och då kommer jag inte upp i morrn.

Jag har sagt det här förr och jag säger det igen !
Jag ska försöka hålla min blogg uppdaterad så gott jag kan ! =)

Nu ska jag väl i alla fall försöka sova lite ! Önska mej lycka till , det kan jag behöva ! =)

image6Tog denna på fotolektionen idag ! =)

Go'natt <3

Kommentarer
Postat av: Disa

Den är riktigt grym, bra gjort :D
fan va tråkigt med mobilen alltså, hatar sånt! jäkla människor alltså, sno något från någon annan , jag skulle skämmas som fan! Kul att du har börjat blogga igen!! :D blev mycket glad :)
riktigt skönt har det varit att vara ledig idag :) , Pussss

2008-02-01 @ 21:04:36
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0