Hoho.....

Usch jag är så satans uttråkad att jag inte vet var jag ska ta vägen ! Pratade nyss med Amanda i telefonen, Alltid lika trevligt måste jag säga ! =)

Jag är så satans slö. jag sa ju till mej själv att jag skulle göra lite nytta idag när jag är ledig , men nej icke sa Nicke ! Ska nog gå o tvätta ansiktet nu och sen får vi se om jag kan ta mej sjävl i kragen och hitta på nått ! =)

I morgon bär det av till Stockholm , eller aa lite utanför eller innan eller ? Aaa i alla fall ska på kalas där äta kyckling och Semlor. Mumms ha ! ? =) Sen åker jag hem med min kära mormor och morfar<3. Vill inte sova kvar där ! Så kul kan jag ju inte säga att det är.
Sen på eftermiddagen/kvällen kommer kanske Felice hit o äter lite med mig o efter det hoppas jag på att det händer nått skoj ! Typ fest ? =D 

Okej ett tecken på att detta inlägg är skrivet bara för att jag är så sällskapssjuk är att det står nästan samma saker i detta som i det förra. Så tack o hej leverpastej ! <3

image9Yummi ! :)

Kommentarer
Postat av: Fani

haha, ja det var ju det, även fast det var lite pinsamt att dela ut sina lappar, fast enligt dej & felicia gick det ju iaf bra för min del, så jag klagar inte , maha xD ibland kan det ju vara skönt att göra absolut ingenting alls när man är ledig med :) fan vad trevligt, vill också åka till sthlm, hundra år sen sist fan. semlor är också något jag varit sugen på hela, jävla veckan alltså. idag ska jag tamejfan ha en, befor i go mad man haha x| marqus houston tycker vi ju om , jajamän 8) haha ;) puss!

2008-02-02 @ 13:11:19
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0