Hemmakväll !

Jaa  det blir visst en hemmakväll idag , men det är ganska okej även om jag ville åka till Leo och alla dom andra ! Men utan någon som kan köra blir det lite svårt att ta sig dit ! Tobbe, Leo jag vet att ni är besvikna ! =P Hahaha Men vi får höras av i morrn i stället ! =)

Ikväll blir det nog lite chokladbollssmet och film. Tror jag ska se Fantastic 4!  Har ju pinsamt nog inte sett den än ! Dricka till blir nog bara vatten tyvärr för jag orkar inte gå till Ica o köpa nått annat , men lite nyttig skadar det ju inte att vara nån gång ibland ! =)

På tal om nyttig så samlade jag mej lite krafter förut idag och gick ut på en lite promenad som jag tjatade om att jag skulle göra hela dagen ! Känndes bra i början tills det började blåsa nått förskräckligt ! Huu kallt !

Nej sak samma nu ska jag gå o göra lite chokladbollssmet, Jobbigt men jag gör det i alla fall! =) I morrn bär det av till stockholm som sagt och efter det ska jag allt hitta på nått skoj ! =)


Blev te och mackor med
hallonsylt när jag kom
hem från min Promenad,
värmde skönt =)

Bye alla ! =) <3

Kommentarer
Postat av: Fani

haha, naw vad söt du är :) har lagt upp bilder på håret nu, så in & kika vet ja ;) hemmakvällar är ju mysiga de med. har faktiskt inte heller sett den filmen, var det något att ha eller? gott med chockladbollsmet ju, freaking njamnjam god damn it! xD haha. ja fy sjutton vad det blåser ute asså, läskigt värre ju. hoppas du hade en trevlig kväll. mackan på bilden såg GOOOOD ut! pusspuss

2008-02-02 @ 13:08:35
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

tack gumman :) haha okej ;) uppdatera sweetie :D pusspuss

2008-02-03 @ 14:06:48
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0