Här var det lackat o klart

Känns som det var evigheter sen jag skrev om mitt extremt intressanta liv ! Men det var det ju inte hann bara inte att skriva igår !

Min gårdag i bestod i alla fall av lite skola, Shopping med Felice , eller aa vi kollade mest runt på det vi ska köpa o så köpte jag ett döhett rosa nagellack ! :) Priima ballerina!
Min kväll hade jag planerat att spendera helt själv med filmer som "Guess who" och "Alvin och gänget" Meen då ringde Käraste Amanda och sa att jag skulle komma ut o möta henne! så jag missade Guess who men det gör inget! =) Någon som såg den? Gick på 5:an , Var den bra i så fall ? =)
När jag kom hem satte jag mej i alla fall och kollade på Alvin och gänget , Mycket bra film ! Tack för Lånet Jockii ! ;D Så himmlans söt , jag vill med ha tre sjungade jordekorrar !  

Vaknade med huvudverk idag , men va ska man göra ?! Bara o bita ihop ! :D

Har precis kollat igenom mina och farmors gammla smycken i jakt på sånna som kan användas igen eller göras om ! =) det var kul , lite hittade jag i alla fall !

Har ingen aning om hur min kväll kommer se ut just nu men har lite små planer i alla fall ! Återkommer väl kanske om det senare ! Nu ska jag duscha o plocka bort allt skit som jag slängt ut över mitt golv ! Usch jar är allt en STOR slarver !

Nagellack, lite av en kärlek ! Dom längst fram är mina favoriter( allra hellst det ROSA!) dom längst bak tycker jag inte så vidare mycket om ! Oww I like skrikiga färger på naglarna <3

By Så länge <3

Kommentarer
Postat av: Disa

haha, guess who har jag sett massa gånger, den är bra fast inte så Jääätte om man säger så! , fast jag tror du skulle tycka det, tror det är en liten danni film! ^^.. Alvin och gänget vill jag också se !:) verkar rolig den:) kul med att titta på gamla smycken och så , finns alltid något man kan använda eller som sagt göra om, skitkul (y):)
Hoppas du har en bra lördagskväll honey! :) Pusspusss

2008-02-09 @ 16:43:21
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0