Go'natt ?

Japp nu tänkte jag skriva en såndan här " hej-man-kanske-skulle-sova" blogg ! Men saken är att jag inte kan sova , eftersom jag sov bort hela dagen idag ! Kanske går med lite tvång....vem vet ! =P

Legat i sängen nu ett bra tag och kollat på en massa kläder, skor och klockor som jag vill ha ! Japp det kanske är på tiden att jag skaffar mej en klocka så jag kan komma i tid till hmm te x. Skolan !
Japp men på den vägen är det ! Men va satan ska jag ha råd med allt jag vill ha kanske det är dags att jag sätter igång o skaffar mej ett jobb , detta går ju inte ! =P Någon som vet nått jag kan söka ? 

Ska lägga ut lite bilder på kläderna jag checkat in i morrn ! Nu ska jag nog stämma möte med mina sköna kuddar ! =)

Sov så sött ! <3

 


Kommentarer
Postat av: Fani

" hej-man-kanske-skulle-sova" blogg, haha sköning :D ja klockor är ju faktiskt bra att ha, jag är lite av en tidsoptimist, så jag kommer ofta sent till skolan som du kanske märkt :p har faktiskt en klocka dock, man använder den liksom mest som en snygg accessoar sådär, som ett armband, sen frågar man någon annan vad klockan är & så tror dom man är helt cepe för man har en själv runt handleden moha xD ^^ ska bli kul & se kläderna & det sen!:) jag håller uktkik huhu ;) puss&kram söta dam

2008-02-06 @ 09:54:56
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Disa

haha söt du är!:) Ja ett jobb är ju det man behöver teese days alltså, om man ska ha råd med allt som sagt xD..Kul det ska bli och se klädera sen :D:D Pussss:D

2008-02-06 @ 10:14:44
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0