Go'morrn !

Ledig dag idag ! Wihoo kännde att det verkligen behövdes ! Skrev ju igår att jag skulle gå upp vid Halv 11 men så vart det ju så klart inte! Sov som en stock ! =) Tur att Felice ringde och väckte mej vid 11 annars hade jag nog inte gått upp förns vid aa typ nu ! hahaha

Nu sitter jag i alla fall och äter frukost, får se om det blir en promenix sen eller inte. Annars kanske jag går på gåmaskinen här hemma ! Man måste ju röra lite på sig ! =) Annars kanske jag plockar upp lite kläder från mitt golv i rummet ! haha

Vaknade upp och var värsta glada idag så jag hoppas det händer nått kul idag så mitt smile håller sig kvar !  Någon som vet om det händer nått kul ? =) Nepp nu ska jag fortsätta lyssna på Eastfm och äta min Gröt ! =D Yummii !

See Yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0