En Liten färgklick

Jaa jag vet att det är mycket klagande i min blogg just nu , men va satan ska man göra , det är ju inte så stans rolig med skola. Sov knappt en enda blund i natt kändes inte som det i alla fall o helt plötsligt var kl 6 och det var dags att siga upp. Aa men jag gick snarare upp vid halv sju om inte senare , kom inte så jättesent idag som tur var ! =)

Just nu har vi rast, sköönt ! Inte en så jätte jätte tråkig uppg på svenska. Ett av de ämen jag tycker bra om i skolan. Det beror helt på Läraren ! =)

Här har ni en bild på något jag håller mycket käärt,

image18
Nagellaaack! =) Nu när det är lite halv grått o trisst ute tycker jag det är kul o sätta lite färg på vardagen. Hm's nagellack är billiga och sitter helt okej faktiskt ! Dessa färger är dessutom Gryma, allre hellst de två första, mina favoriter i alla fall! =). Fredags köpet blir nog det rosa ! =) Nice va?!

Hörs senare  <3


Kommentarer
Postat av: Fani

ja ush, så jobbigt ju. men det grejar du gumman :) du är så duktig som går upp tidigt, tar bussen & grejor, förstår inte hur du orkar, det beundrar jag fan alltså :p
heh :) (y) tycker inte de gör något om du klagar mkt i din blogg, verkligen inte något jag tänkt på iaf, dessutom ska man ju va ärlig i det man skriver liksom. jag tycker också om svenskan, ett utav mina favoritämnen! ja anna är verkligen jättebra ju, så trevlig&snäll liksom :) till skillnad från en viss malin som oftast bara drygar sej..haha :p du har alltid nylackade naglar i någon snygg färg ju, haha :D det brukar jag ju ofta kommentera ;) de var grymma färger fan, go for it (Y) puss gumman!

2008-02-06 @ 09:51:49
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Disa

dannifis du klagar inte!! :) det är ju din blogg :D man får ju lixom skriva vad fasen man vill!:p haha.
va fint du har gjort med bilden honey (y) , jättefina färger verkligen tycker jag.. skulle också bra gärna vilja sätta färg med nagellack, men för det behöver man ju ha naglar!:p and i dont have it^^ men jag ska se till att spara! Svenska är roligt tycker jag , och vi har en riktigt bra lärare också!(y) that's a big plus.. Spanska sen också, det är också kul!:D Pussspuss:D

2008-02-06 @ 10:11:11
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Felice

Rosa till danni, Lila till felice :D Yeah för shopping !!

2008-02-06 @ 14:06:46
URL: http://felicecarool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0