En gubbs och tre bruds....

Det var en gång en gammal gammal gubben som bodde med tre blonda (silikon) tjejer i ett mycket stort "hus" ! Japp ni gissade nog rätt, jag tänker på Huge Hefner ! Frågan är nu , är det honom tjejerna gillar eller hans pengar och yrke ? Jag har då ingen aning , för någon skönhet är han då inte ! =P
I alla fall ligger o kollar på "girls of the playboy mansion" tycker faktiskt det är roligt ! =) I detta avsnitt ska dom utse "playboy of the year" Uhh spännande , trummvirrvel tack !


I morrn blir det yoga i badhuset med ergonomin ! DET är spännande =P Får se om det är kul eller ej , har alltid innan tyckt att yoga låter lite tamt o trisst men vi får se ! Koppla ihop apan i lejonkungen med yoga by the way, är jag ensam om det eller ? =P

Men i morrn ska jag i alla fall upp tidigare än vanligt , ett gäng från klassen hade tänkt o träna o bada lite innan lektionen sätter igång ! =) Jaa pass på medans skolan bjuder !
Nej men med väskan packad, sminket borttvättat och gaddarna borstade så kanske man skulle sätta klockan o tänka på refrängen ! =)

Kan inte lägga in några bilder just nu för allt segar men får väl kanske göra det i efterhand sen !

Dröm sött ! Love <3

Kommentarer
Postat av: Disa

hahah , nu skrattade jag högt .. och LÄNGE , du är allt rolig du danni!:) ja , får verkligen hoppas på att yogan är kul imorgon , behövs nog för min stackars rygg alltså, jisses säger jag bara! :)
Vi ses imorgon , natti fnatti , poss poss xD

2008-02-06 @ 23:03:45
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

eller hur? det är svårt att låta bli att svulla godis om man säger så :p oh gott, köpte ni ostbågar då eller? haha ;) rolig du är xD jag tror de mest hänger med honom för pengarnas skull, men i övrigt verkar de ju skapligt blåsta, så de kanske konstigt nog finner honom attraktiv också ^^ det progammet är ju annars ganska kul ja, gillar hon kendra (tror hon heter så) med den hesa rösten, hahah, så jävla störd typ :p oh ja, RAFIKI xD ahahah, he has a blue butt (Y) nu vart genast yoha lite skojjigare ju haha :P men det var ju faktiskt riktigt skönt!:) puss gumman!

2008-02-07 @ 16:18:03
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: PW

Yoga är kanske bra för dig så du kan lära dig att slappna av ;-)Skulle inte heller skada om du på köpet blir lite smidigare i kroppen och starkare i ryggen

2008-02-07 @ 20:00:59
Postat av: Anonym

tack för idag sötnos, du är bäst :)

2008-02-07 @ 21:03:47
URL: http://amandawillen.blogg.se
Postat av: Felice

Hughe ;) hih,

2008-02-07 @ 22:40:38
URL: http://felicecarool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0