Allting som jag tar i blir till guuuld ??!!

Man måste ju alltid ha någon / något att skylla allt på har jag hört. Därför Skyller jag min dag på den där Semlan. Den var God men Farlig ! haha Den gjorde mej illamående och så fick jag huvudvärk "/ 

Så pga. denna lilla goda frestelse har jag bara sovit idag , vilket inte var min plan igentligen ! Hade ju tänkt att gå ut o gå i det fina vädret , men men allt blir inte riktigt som man tänkt sig =P Kanske i morrn om det är fint vänder !? =)

Just nu ligger jag och kollar på " I huvudet på Gynning " hon är så satans klockren ! =D haha
Allting som jag tar i blir till guld ! nanananana =D


Dagens Bästa: GossipGirl  - Missa inte denna serie !!!!
image14




Nae nu ska jag kolla in vilka kläder jag vill ha o så där , Kommer lite bilder på dom sen ! Det en;da som saknas nu är massa massa pengaar ! Men men ;D





Smell u later ! <3


Kommentarer
Postat av: Fani

haha ne, semlor ska nog käkas i små mängder alltså, om man säger så. men lyllos dej som fick en åtminstond, möhö x( hehe ^^ oh tack så mkt sötnos, jag gillade kläderna mkt också faktiskt, därför de vart lite ego pics på det höhö 8) låter som du haft en skön & mysig dag, trots du inte gjort så mkt. sånna dagar är ju alltid sköna ändå liksom :) gossip girl är jäkligt bra eller hur? du ska se sen när man börjar komma in mer i det också ;)(Y) där har du verkligen något att se fram emot. jag ska nog se ett avsnitt imorrn, huhu :D(Y) missa gynning idag (och förra gången med, BAJS) men nästa gång så! fröken gynning äger lätt, my mum hate her though, haha. ja vi ses imorrn sockertopp. pusspuss!

2008-02-05 @ 23:50:10
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Disa

Jag missade gynning igår fan! haha. Gossip girl är bra bra bra, fast jag bara sett ett avsnitt, jag missade det programmmet igår också , haha! Men killarna är ju inte liiiite söta om man säger så , haha :D Pusss:)

2008-02-06 @ 10:24:07
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0