081222

Fyfasen i gatan vad det blåser ute !
Kom hem från Lollo nyss, men jag trodde då allt att jag skulle blåsa bort !
Livrädd vad jag också , för spöken och monster ! Haha barnsligt Danni....jaja jag vet men fasen det var mörkt som i en skokartong och så ven vinden från alla mölliga håll. Sprang nästan hela vägen hem och kollade inte bak en enda gång . För ni vet jag är en sån som skrämer upp mej själv , och om jag kollar bak så kommer det stå en zoombie framför mej när jag vänder mej om igen ! Hahaha


Nog om det. I morgon är det dagen före juldagen och jag letar fortfarande efter den där julkänslan.
Jag har ätit pepparkakor , drukit kaffe ur en mugg med tomtar på och suttigt och stirrat på julgranen i evigheter.
Men de har då fasen inte hjälp.
Får se om jag hittar den i morgon bland julskinka och knäckbak ! =)




Natti natt alla små duvor ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0