Jag TROR !

Felice och Danni provar "I believe in santa" tröjor på cubus !

Danni : Ibland blir jag lite ledsen när jag tänker på att Tomten inte finns ! Jag vill tro på honom igen !
Felice : Jaa men det är väl klart. Vart kommer han annars ifrån !?
Danni: Haha va ? Vart han kommer ifrån ?
Felice: Jaa de va väl ingen som bara hittade på honom bara så där !
Danni: Nee de va ju någon gubbe med skägg för jättelänge sen som delade ut paket till fattiga barn eller nått ?! Och han hette nått med Sankt bla bla blaa!!
Felice: Jaa du ser , Tomten !
Danni: Men va fasen den tomten är ju död , det hjälper ju inte mej !
Felice: Sant

Hoppas inte att det stod någon liten unge utanför som nu går och tror att Tomten är död !

Och jaa jag vet att detta samtal låter puckat (vilket det är) men själva meningen med det var att visst var det mycket roligare med Julafton när man trodde på Tomten ?!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Haha ja det skulle jag också göra!



Hoppas du haft en bra dag!

2008-12-16 @ 21:19:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var nog trött. :P somsagt, ;)

2008-12-17 @ 20:32:43
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0