Några citat från min dag !

En Fjortis inne i väntesalen sitter och pratar med en kompis i telefonen.

" Men asså fatta vad krångligt det blir. Det blir typ fyrkants drama ! Ha ha haaaaa ! "

Skrattar världens konstigaste skratt och utbrister : " Jaa jag fattar nu ! Jag ser liksom ljuset ! "

" Men min förra killa verkar lite sur på mej , men jag har liksom förklarat varför jag gjorde slut ! Och nu gillar jag liksom hans kompis . Undra om han vet om det ?! Men det måste han väl , eller ? "
Kompisen säger något och börjar tydligen prata om något annat.
Fjortisen
: " Haha jaja nu pratar vi om mitt problem igen , kom igen hjälp mej !

Jag kommer in i köket ! Där pappa står och lagar mat!
Jag : Tja tönt !
Pappa: Tja asshole !

Naaw är vi inte för söta mot varandra ?! =D


Jag och Olle sitter och pratar på msn !

Han säger att han sitter och kollar på Narnia och jag säger att han är tönt som kollar på den mesiga filmen ! Han säger då att det är jag som är tönt och inte filmen!

Jag: Jag är cool och det vet du ! ;D du är bara sur för att jag dissade din film !

Olle: Neej du !

jag: joo , spelar ingen roll att du säger nej för jag vet att du menar : jaa danni du är den coolaste jag vet och det kommer du alltid vara i mina ögon . Hur rynkig du än blir när du blir en Oldie !




Guuud vad jag är rooolig ! Natti ! :D
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullig. :D

ni är så söta i eran familj !:)<3

2008-12-18 @ 00:27:05
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0