tisdag

Go'middag !

Jag är så trött så trött ! Vet inte vad det är med mej ! Kanske förfarande sliten från helgen ? Neej vars så illa ska det väl inte vara !

Nu ligger jag i soffan och kollat på Kim Possible ! Rons lilla NakenRåtta är ju bara för söt ! Hahaha
När ska jag växa upp ? ;D

Snart ska jag röra på fläsket . Torka håret och ta bort sminket . När mamma och pappa kommer hem ska det väl städas ! Känns som att det är det endå vi gör nu ! Spyr på det , men men ett måste är ett måste !



Vill ha sommar ! Vill känna mej sommarfräsh !


Dagens vishet : Man kan inte alltid ha roligt för då skulle man tillslut inte veta vad som är kul ! Yee så de så !

Kommentarer
Postat av: maaandy

FAN SÅ SNYGG DU ÄR!

2008-12-03 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0