Man lär sig utav sina misstag !


Okej jag har sagt det förut och jag säger det igen !
Ingen har någonsin anklagat mej för att vara smart ! Haha

Igår var jag ju på rean och handlade lite smått.
Som ni kanske minns så köpte jag en mascara , en som jag aldrig har testat förut !
Trotts att jag hörde den där lilla varningsrösten i bakhuvudet så
tänkte jag att det kunde vara lite spännande med något nytt !
Så utan att läsa på den tog jag med den lille saten hem !
Nu i morse när jag öppnar den är den till min förtvivlan lila !!!!
Danni din Lille Idiot , du har nu spenderat 135 kr på en lila mascara !
Oh jag blir så trött ! =P

Nu ska jag hoppa in i duschen !

Gott nytt år på er alla ! <3

Kommentarer
Postat av: Disa

ahahahha, fyfan ! danni i ett nötskal ^^ men vafan , kan inte lila mascara vara lite hett såhär på nyår , hihi ! :P puss påre ;P

2008-12-31 @ 16:11:19
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0