Förkylning Vs Mens ....

Hejsilusan !

Sitter och lyssnar lite på musiken som Disa skickade i skolan idag, har inte lyssnat så där jättenoga måste jag erkänna men de jag har hört låter bra ! Bra jobbat DisaFisa ! ;D

Bror- Asså fy faan för att vara förkyld. Hatar att ta bort alla snoriga papper !
Pappa- Jaa men tänkt på dom som har mens då ! Hahaha
Bror- Ehh jag skulle hellre ha det nu kan jag ju säga !
Jag sitter vid bordet med världens kramper i magen !
Jag- SKOJAR DU MED MEJ NU ELLER ?
Bror helt lugnt- Ne det gör jag inte ! Du anara inte hur förkyld jag är !
Jag- Men hallå har du sett mej idag eller ? Jag var nära på att dö förut !
Bror- Ehh tänk på mej och allt snor som rinner då !
Jag-  Som att det inte rinner lika mycket när jag är förkyld !
Bror- Hahaha nee det gör det inte , det är värre när en man är förkyld kan jag lova !
Pappa skrattar och drar upp den där reklamen om förkylning och barnfödande, mamma säger åt mej att skratta
åt saken i stället och jag känner hur jag vill slå min lille söte bror så han men kan få känna på smärta !

Herregud ! Hahaha xD

Nu ska jag sova , praktik i morrn och jag måste hinna skära gurka och tomat på morgonen ! =)




bye <3

Kommentarer
Postat av: Disa

Disafisa är bäääääästa brodern (:

2008-12-10 @ 23:54:10
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha,;) klockren ! förhoppningsvis kommer min söte syster hit, ska du med mig hem annars eller ? =) hehe, love u honey,

( de var ngn Semir som skrev, haha helt knas. :P )

2008-12-11 @ 00:33:47
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0