Daniella-Dagen

Gud vad trött och seg jag är ! Ska sova tidigt idag men först måste jag prova kläderna som jag ska ha på mej på begravningen på lördag , för det hinner jag träligt nog inte i morgon , för efter skolan så bär det av till kusinerna. Kommer hem på söndag.

Idag var det sista dagen för terminen på praktiken. Trotts att jag var så ickepratglad så var det kul ! Det goda fikat som var idag var en Stort Plus ! ;D hahaha

Föresten det är min namnsdag idag ! Det hade ni koll på hoppas jag ! ;D Läste förut vad mitt namn betyder Så här stod det:
Kvinnonamnet Daniella är feminin form av de hebreiska namnet Daniel, som betyder Gud är min domare eller Herren dömer.
Så himla tråkigt , kunde det inte stå något kul?!

Nu ska jag sätta lite eld i rumpan, måste rota fram mitt sidenband som ligger långt ner i en blå säck !


Kommer ni ihåg när jag var mörkhårig ! Känner knappt igen mej !


 

Hejs svejs ! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mitt namn betyder Styrka och Strid, jag är coolare än dig Daniella!

2008-12-11 @ 20:55:02
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey u, du kanske kan komma ngn dag nästa vecka och slänga ihop lite plugg ?=) looooooooove <3

2008-12-12 @ 06:33:32
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0