Rubrik

Hejs hejs !

I natt drömde jag bästa drömmen. Jag var tillbaka på Mallorca ! Oh, ville nästan inte vakna, skulle sitta så fint o vara utomlands nu. Sol, värme och en god drink i handen !
Men men jag är grymt stolt över mej själv som lyckades gå upp klockan 11 idag. Detta innebar att jag hann dricka kaffe med mamma och pappa , trevligare än att dricka kaffe helt själv !

Ringde till Ryman idag. (Vi ska ju träffa the old gang Idag.) Fick i alla fall reda på att hon klarade uppkörningen! Så Grattis Gummsan. Ska idag få min första bildfärd med henne bakom ratten ! Uhh hur ska det gå ?! Haha =D

Idag är det 13 dagar tills Brick and Lace kommer också , wihuu nedräkningen har börjat ! =)


So fucking cool ! Minus mej, Ryman och Karin !
Ni vill nämligen inte se hur jag såg ut på den tiden ! ;D haha

Hörs senare ! Ska försöka välja en av mina favoritlåtar just nu o lägga ut senare ! =D

Love <3

Kommentarer
Postat av: Fani

say whaaaat?! går lös kommer brick & lace till otten? fyyy fan nu blev jag riktigt jävla glaad :D

2008-08-12 @ 03:01:37
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0