Fredag

Hejs allesammans !

Nu sitter jag hemma hos Petra och dricker Kaffe , sitter riktigt fint just nu för jag är så himlans seg ! Sov inte som en prins i natt kan jag ju säga. Var det någon mer än jag som märkte att det regnade som en bäng i natt eller ? Kändes som att jag sov under ett paraflax. Somnade väl vid kvart i fyra kanske !?

Petra och ungarna är ute och går med katterna så jag har en lite lugn stund för mej själv. Ippsi den sege drog ut nyss i sina coola bruna mjukisar och hoodtröja. Så coolt jag vill med ha lika dana ! =P

Helgens planer med stort H då !

Idag ska jag hem till Elin och busa , blir inte lätt för na när jag kommer igång !

I morrn hoppas jag att jag ska vara med Amanda, annars finns det risk att jag lägger mej ner och tjuter.

Söndag blir det gammla tjejgänget som ska ses igen ! KUUL !


Hej då, skriver snart igen <3




 


Kommentarer
Postat av: elin

danni älskling, du vet att du är min stööörsta kärlek ;) <3

2008-08-08 @ 18:24:38
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0