Torsdag

Go'kväll allesammans !

Här sitter jag och är lite så där lagom snuvig, japp så som man ska vara när den där jäkla hösten kommer ! Diggart INTE !

Vad har skett idag då?! Jo föutom att ha gått i skolan i ca 1 timma så har jag varit på stan med Disafisa och köpt en hårsprej och en sminkpensel till mamma. Sen drog jag hem till Moster Petra och Käkade i väntan på att mammsi skulle sluta jobbet, skulle hjälpa henne fixa lite grejer och så skulle vi göra sälle hem. Men så kände sig mormor inte bra och ville att mamma skulle komma till henne! Lilla mormor, vad jag älskar henne <3

Dagens kommentarer idag:

Disa och jag sitter och äter i matsalen med alla småglin ( 8:orna) när en kille börjar slå sina bestick i bordet och kollar på sina kompisar med en sjukt läskig blick ! Jag kan inte låta bli att kolla på den lilla coolingen . Och helt plötsligt kollar han på mej och skrattar !

"Coolingen" - MEN DET ÄR DET INTE DU ?

Jag ser ut som ett frågetecken


"coolingen"- MEN ÄR DET INTE DU ELLER ?

 Jag - Va ? Ne det är inte jag , eller asså jag är jag, eller va ?

Haha Rooligt rooligt ! Ni skulle varit där !

Kommentar nummer 2:

Mamma och jag går på stan när vi möter ett gäng frackar. Den ena kollar på mej och börjar skrika :
LAMM LAMM LAMM LAMM + att alla hans kompisar hakar på !
Nej nej nej det var inte pinsamt ! Va fasen jag är inget lamm, jag är ju för sjutton lika gammal som dom ! =O

Nae men det var en mysko dag i dag faktiskt ! Men det är ju kul det ...haha

Nu ska jag nog gå och duscha och sedan sova , jag har gått och blivit så himmla trött på senaste tiden ,  Men jag får ju inte missa min och Disas dejt i morrn ! ;D haha MorgonKaffe Yummi

Natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0