Senaste tiden i bilder

Heeeejs

Kom nyss hem till Petra , har varit på stan och tagit en fika med min nye kompis Gabbe! Trevligt trevligt =)

Efter som jag varit så jäkla sämst på att uppdatera min blogg tänkte jag lägga in lite bilder. En bild säger mer än tusen ord, eller hur ?!



Jag har varit på Sean Kingston med Tjejligan invklusive bästa moster ! Sean Sjunger ut om hur mycket han älskar mej på den här bilden ! =)

 

Jag har tagit första doppet i en sjö, som tillhör ett hav. Och denna bild säger väl klart och tydligt att det var KALLT ?!

  
Jag har busat med Felice. Käkat Donken ute på en parkbänk mitt i natta och lekt 12. Alltså sovit i tält på hennes tomt.

  
Jag har badat med Lussan och kollat på när dom festade hemma hos henne, jag hade ont i huvet och var torrisen nummero uno den kvällen ! YES ! ;D


Jag har lagat den godaste maten ! Jag är ganska så bäst ibland (Y)

  
Sen har det självklart varit 9c återträff. Kuuul Juuul !



Med den här bilden vill jag bara säga: Ja våran toa sitter i taket !

Som ni ser så har jag inte varit med Elin på ett bra tag , men frukta inte jag vet var hon bor och i morrn kommer hon inte undan. Lita på Mitt ord ! =)


Tack o hej från mej nu ska jag göra nått annat för det här tog en satans tid ! Och jag ger mej själv en stjärna i kanten för att jag lagt upp bilderna så fint och organiserat ! HAHA ! =P

Ps. Matilda jag vet att du läser detta , våga inte lämna sidan utan att kommentera, för jag vet var du bor också ! Okej? Ds.





Adios amigos <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha. YEEEEEEES jag blev nämnd! såja. ! såg ut som att 9carna hade en jävligt rolig dag men höll tillbaka lite på smilen kanske? ;D

2008-08-07 @ 22:13:13
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin

woohoo, idag rööööh bejb :D <3

2008-08-08 @ 16:06:59
Postat av: Anonym

Mhiii, Myyssommarkväll idag :))

2008-08-12 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0