Regn, rusk och illa smak i munnen .

Jag vill :

Ha pengar ! För just nu är jag sjukt pank och saknar Fritidskort. Blir depp!

Färga håret. Har jordens utväxt. Färgen är köpt, nu måste jag hitta ork och någon som kan färga!

Ha nya kläder. Jätte trött på de som hänger i garderoben (Ligger på golvet). Men inga pengar inga kläder.

Festa och se Brick and Lace. Inte svårt att fixa, Brick and Lace kommer 6 sep , och då kan ni lita på att jag är där. Ska hålla mej borta från vimmelfotograferna !

Äta glass. Men jag orkar inte gå till Ica, det regnar ju för fasen ute ! ;D

Och självklart vill jag fly från Sverige och åka utomlands , men det kommer en vacker dag. =P

Japp det är en liten lista på vad jag vill ha och göra just nu ! Attans vad deppigt ! =P

Idag blir det sängdags tidigt , är så himmla trött och i morgon ska vi sitta och lyssna på några snubbar som ska snacka om jobb och hur man får in foten i företag. Ja ni vet sådant som är bra att veta nu när man är på G och bli en stor och vuxen tös ! Ser inte fram imot att sitta där på en hård stol och se intresserad ut , för jag känner mej lite smått sjuk , smakar så där illa i munnen ! Men vad i helskotta ska man göra åt saken ?! Det är bara o bita ihop !

Tyvärr är sladden till mobilen där nera så massa bilder blir det inte nu , men det kommer nu när jag har dator i skolan. Då kan jag lägga upp det på någon rast !

Hörs i morgon ! Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0