Ingen vanlig dag , nepp det är mammas födelsedag !

Hej hej hej , länge sedan jag bloggade och jag är rädd för att jag inte har någon större ork till att skriva någon mega blogg nu heller, är sjukt trött! Jag och mamma var nämligen och storhandlade massor med mat idag !
Men jag lovar och svär att om vi får datorerna från skolan i morgon så ska jag se till att orka lägga upp en massa bilder från slutet av sommaren osv ! =) Nice va ?!

Nu ska jag Pallra mej ner till mamms och papps , ska se om det är något bra på tv:n ikväll och vila min proppmätta mage ! =D haha


Bild från i fredags, tycker att den är rolig ! :D haha jag hinner inte riktigt med.
En mitt i farten bild helt enkelt ! ;D




Grattis på födelsedagen mammsi ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0