En kopp om dagen är bra för magen !?

Hej i sockerskålen !

Nu har jag varit vaken i ca 2 timmar och efter en dusch och en klunk av mitt "goda" kaffe så har jag lyckats piggna till ! Idag misslyckades jag helt med kaffet om jag får säga det själv . Det vart för starkt , men va fasen jag behöver minst en kopp om dagen för att allt ska rulla på !

Igår var jag Lussan och Ryman ( det är inte en kille, Ok ? ! ) på stan och yrade runt, efter det åkte var och en hem till sig och käkade. Vi hade farbror.....ehh oh no.....jag har glömt vad han heter !  Jag är verkligen sämst på namn, och detta är verkligen ett bevis på det , när man inte ens kommer ihåg vad sin farbror heter ! =O 
Aja Skit samma, jag har inte sett honom på år och dar i allla fall , men han är på besök tror att han ska dra idag !
På kvällen åkte vi tjejer i väg till nån grillplats och eldade. Var skitmysigt. skulle lägga upp bilder från gårdagen var det tänkt men jag tror att jag har slarvat bort sladden så det kommer när jag hittat den jäveln !

Nu måste jag nog sminka mej lite och skit, ska med Ryman till stan och fixa kort till hennes körkort, det gör man på polishuset va ?!  Sen ska vi möta Felice också. Får se vad vi ska hitta på =)

Puss hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0