De der va då ingen reka !

Hejsan hoppsan !

Hoppas allt är bra , det är det med mej i alla fall , frisk och kry som en nötkärna ! Lucky me va !?

Den här helgen har varit riktigt chill eftersom jag varit sjuk . I fredags var jag bara hemma och svullade o i Lördags var vi hos mormor och morfar. Där gick vi på marknad och så käkade vi kräftor. Och det var inga dåliga kräftor kan jag ju lugnt säga ! Haha

Nu dör min dator snart så vi hörs i morrn i stället ! =D bye <3


Morfars lille sate till kräfta ! Gaanska så nice ! ;D

Btw, jag har färgat håret , spännande va ?;D Men det kommer ingen bild på det idag för jag är smiklös nämligen !

Kommentarer
Postat av: Fani

haha naaw, tack gumman :) men de där mörka du brukar ha är ju hur snygga som helst, älskar dom! fan vad gott med kräftor vill också ha x( puss <3

2008-09-01 @ 06:43:26
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0