Valborg

Japp idag är det alla barnens supardag och Igelkottarnas otursdag. Så det kommer alltså bli en hel massa färre Kottisar och spyor i var o varannan buske, så se upp vart ni går ! =)

Igår skulle jag ju färga mitt hår , och det gjorde vi också . Halva ! Färgen räckte inte trotts att vi hade två stycken, mycket väldigt lite i dom men andra ord. Så nu har jag blonda slingor i underhåret , men frukta inte för idag kör vi resten av håret innan det bär av till parken för grillning, efter det skulle vi på någon fest ryktas det om, blir nog miiicket trevligt !

Nu ska jag fortsätta packa min väska , fixa naglarna lite och sminka mej. Hörs i morrn eller senare!

Love <3 

Innan jag slutar Gårdagens klädsel och sånt skit !

image98   

Kommentarer
Postat av: Disa

Jättesnygg i håret är du och skitsnygga kläder har du!:D haha! Pusssssssss

2008-04-30 @ 11:03:18
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

ditt hår blev jättesnyggt, passar dej och matchar tröjan också ju, haha ;) puss sweetness!

2008-05-03 @ 14:56:38
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0