Tänk om det skulle smaka Twister !

Älskar vår och sommar , kommer antagligen tjata om det i varenda blogg. Uppdaterade ju inte min blogg igår , men jag orkade inte , hade annat för mej helt enkelt.

Efter skolan mötte jag Lussan, Emma och Henrik. Vi köpte oss glass och satt sedan i hörsalsparken och snackade om allt mellan himmel och jord. Sitter man ett litet gäng så där i solen så är det ju lätt hänt att man börjar prata om sisådär lite speciella saker, Vi började snacka om att det inte är gott att få sattsen i munnen (Don't know why , men kul var det ) efter lite skratt sitter alla tysta och fokuserar på sina glassar jag på min Magnum och Emma och Lussan på sina Twister, (Henrik käkade kaka tror jag ) Så helt från ingen stanns säger Lussan: Tänk om sperma smaka som twister , då sulle jag suga snopp varje dag ! Hahaha Älskar Lussans kommentarer hon är så söt så ! =D

Idag hade vi ju nationellt prov i svenska . Det gick verkligen inte bra , kommer inte våga kolla på det sen när det är rättat för jag är så rädd att jag ska få IG ! Efter det var det spanska , vilket jag verkligen inte kännde för efter ett prov, men vad ska man göra , inget typ ! När jag kom hem slängde jag mej direkt i soffan och slängde i mej det jag inte käkade upp på provtiden , alltså pastasallad med fetaost och avokado, godis, läsk och sist men inte mins en apelsin , Min nya favorit ! =)

Just nu ligger jag och äter misslyckad hotantotan och småkollar på Sex and the city  så jävla bra och roligt ! =D

Men nu ska jag plugga engelska och sedan sova , i morrn ska vi ha....faasen vad heter det, när man sitter på en motionscykel och trampar så fort man kan ? Spinning ? Aa Tror det i alla fall ! =D ska bli kul i alla fall ,men vi hörs i morrn .

Love <3

image83

Mmm glass ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0