Sol sol sol

Härligaste dagen på länge idag . Sol och värme, kan det bli bättre ?! Försov mej denna morgon också, tur att stoffe's kompis kom och ringde på dörren annars hade jag nog aldrig kommit upp ! Så dagens guldstjärna går till bararrariduu (trummvirrvel ) Raasmuus ! 

Så skola idag i alla fall , känns som vanligt piss att behöva gå dit, men aa efter sen så drog jag och Felicia till stan. Kollade runt lite och sedan satte oss vid hörsalsparken och käkade glass och kollade på folk ! Nice va !

Nu ligger jag i sängen och småsvettas och kollar på 100höjdare . Ska kanske dra mej ner till köket och rota fram nått gott , har västa suget på nått att äta men vet inte vad , uj vilka problem !

Nedräkningen till torsdag och fredag har börjat , spännande att se lönebeskedet på tordag och skitkul att få pengarna på fredag . Ser jag fram imot! Såg även idag att Carlings har Jeansrensning och hoppas på att dom fortfarande har det på fredag , behöver verkligen ett par jeans om inte två !

Nog om det nu ska jag kolla om mitt element är på för det är sjukt varmt i mitt rum , sen ska jag ner och rota genom hela köket ! Hörs senare eller i morgon . Då ska jag komma i tid till skolan , det är ett måste för jag ska plugga som en gaalning !


Love <3

image81
Sommar snart , Saknar <3 =)








Ps. det som luktade i klassrummet idag var att dom stekte ägg nere i köket , kul va ? Nepp men tur att det inte var någon i klassen som var dålig i magen !

Kommentarer
Postat av: 3lin

var de inte du som sa att vi skulle få pengarna efter helgen ? :P;)

2008-04-22 @ 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0