slöfisdag !

Denna dag började inte bra , eller jag fick ju sova i och för sig ! Kom inte upp i morse, mådde så konstigt . Kännde mej illamående och hade ont i huvudet . Så jag gick och duschade la mej på soffan och kom inte upp...Missade hela första lektionen, men men viktigare att jag gick på engelskalektionen tycker jag i alla fall ! Efter skolan var det omprov i Malins ämne, tror det gick ganska bra i alla fall och hoppas nu att jag fick G så jag slipper plugg på det en gång till ! =D

Ikväll blir det TvKväll med mammsen ! Aa vi ska väl i alla fall se cashmere mafia tillsammans, tror inte hon vill se Lilla Al-Fadji , näst sista avsnittet såg jag ! Usch !

Nu ska jag lyssna lite på musik , kanske plugga lite och slappa ! See yaa <3

image78


Kommentarer
Postat av: Disa

Ja , hoppas verkligen att man klarar det där provet så man aldrig mer behöver tänka på den där jävla marknadsförings lagen ,Som sagt ^^ USH!
Tv kväll med mamsen lät jättemysigt !:D samma sak med Musik & Slappa... inte plugga xD Haha , puss

2008-04-16 @ 22:01:07
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

är det där programmet bra eller? funderar på att ladda ner :) älskar lucy liu asså. söt bild, pöss

2008-04-21 @ 01:36:09
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0