Skönaste skönaste

Jaha då , min torsdag var väldigt avslappnande och skön som ni kanske förstod i mitt ytterst tjatiga inlägg igår , Och början på denna dag har inte suttit så fel heller ! Nämligen varit ledig tackvare våran lärare stig som inte dök upp i skolan idag ! Och tackvare min sovmorgon hann jag heller inte dra in till skolan i onödan ! Nice va ?!
Så det enda jag har gjort än sä länge denna vackra dag på ca: 10 grader är att lyssna på gammal musik från i sommras och snackat massa i telefon !

Hopp resten av denna dag då? Vad händer då kan man fråga sig ! Ja det kan man verkligen . Skulle vara skönt att glo på film med brudsen kanske ?!  Får se vad som händer , måste umgås lite med min bror som drar till stockholm på söndag för att praktisera i två veckor ! Japp kommer sakna den lille ådågan ! =D

Nae man kanske skulle ta och tvätta ansiktet, prova om min "nya" hårfärg passar i lockar och så ska jag störa grannarna med yttligare lite vrål som ska föreställa sång ! =D
 
Party i morgon också  ! Aaaråå ! =D

image74
Jag vill jobba ! Riiiing !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0