Rubrik ? (fantasilöst va !?)

Hmm , nu ligger jag här i sängen och försöker komma på ett sätt att skriva ner min kväll, men den började med att Felicia igentligen skulle färga och toppa mitt hår, men nepp vi var för slöa för det . En annan gång ! =)
Efter det drg vi ner till Skafferiet och fikade lite , var sån himlans fin vårkväll idag.
Efter det pallrade vi oss iväg till en lokalfest, kanske snarare ska kalla det mellanstadiedisco, ledsen o säga det men det kändes lite som att åka tillbaks i tiden ! Haha inge vidare men Calle och Nicklas lättade upp stämningen lite så vi får tacka dom . Tack !
Men efter ett tag tröttnade vi på att stå där och mögla och drog i stället till donken (vart lite sugna på Chees ) där fastnade vi tills min buss gick hem satt och snackade med lite folk och hade det trevligt ! 
På bussen träffade Maja och Jessika, och jag ska säga att det är inte många som lyckas så som dom kan (eler som Jessika.) haha sköningar !
När jag gick av bussen stötte jag även på Jocke och gänget, sköningar dom också! =P

Men nu ligger jag i alla fall raklång i sängen , så skönt så. I morgon hoppas jag på sol så jag kan sitta ute och glassa. Nu tänker jag i alla fall krypa ner under täcker och dröma om sommar och sol =) Hörs i morrn vänner ! <3

Lägger ut bilder på mina köp också . Det är inga bra bilder , svårt att se hur det ser ut men ni får försöka.....

  
   
  
+ smink och hårfärg


Kommentarer
Postat av: Fani

oh, jättefina grejer ju! jeansen & "i love sailors"-linnet älskade jag, very very oh so nice :D (y) så kul med en massa nytt, vill också ha! man kan iaf lätt konstatera att du fyndat rejält på stan :) låter som du haft en trevlig helg, mellanstadiediscot till trots ;D puss gullet!

2008-04-27 @ 03:18:38
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 03:21:01
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: 3lin da pImp :D

ey, helt plötsligt var inte ja med igår eller ? :P
;)

2008-04-27 @ 11:29:06
Postat av: amandaw

jisses, very nice dö :D älskar ljusa jeansen med vita linnet (:

2008-04-27 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0