Pollen i näsan och gummihuvud .

Herre , alla i klassen verkar vara på topp , lite tajkon så där. Hör även att Malin håller på att gå banan på allt Kackel. Själv känner jag hur mycket pollen det är ute. Mitt huvud känns som en liten seg gummiboll och näsan rinner som ett vattenfall. Nej nu överdrev jag allt, så mycket rinner det inte men huvet hänger då inte med för fem ynka ören.
Dagens skoluppgift går ut på att skriva en enkät som man senare ska ut och lämna till folk på stan , det får inte vara några i ens egna ålder. Så tråkigt + pinsamt.

Ska iväg snart och fixa mitt Id-kort . Känns som att det är bra att ha nu när man snart är 18 och allt. Och så ska ju Felice färga mitt hår idag , massa massa blonda slingor. Sniggt ?! Jaa hoppas det i alla fall ! Passar bra till Valborg, Nyklippt och nyfärgad.
Planerna inför i morgon och valborg blir engångsgrill, papperstallrikar, plastbestik och muggar, en liten filt i gräset i Parken. Mysigt, hoppas nu bara att tidningarna inte ljuger om vädret , för det ska nämligen bli fint väder i morrn ! YES ! =)

Idag tror jag att det var första gången jag fick en sådan där riktig vårkänsla, jaa jag har ju självklart kännt att det har varit vår tidigare, men idag när jag åkte buss och så en massa får med en massa lamm så fick jag en jättestark kännsla av att våren verkligen är här , om ni förstår vad jag menar ! Nice nice fårgelbajs ! 

Nu ska jag nog gå in på toan och slänga i mej lite vatten, vi hörs ikväll då ska jag slänga upp lite bilder på kläder och hår förhoppningsvis ! Smell ya later <3

image97
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0