Nej men ,

Jag har ju inte skrivit om min fredag, men det kanske finns en anledning bakom det ! Joo den var ganska så trisst ! Eller nej nu kanske jag ljuger lite grann , på dagen var jag och Felice hos käraste mosterPetra! Aldrig tråkigt hemma hos henne. Vi käkade mat, drack kaffe, snackade skit i solen och pluggade lite spanska ! =)
Men kvällen där i mot var verkligen inge vidare, Drog på fest i Sörping mer tänker jag inte säga !

Idag, måndag har allt varit en händelserik dag trotts att klockan bara är 11.11 ! Försov mej yttepytte, missade bussen, men det var inte mitt fel bussen kom väldigt väldigt mycket förtidigt och precis när jag kommer ut till vägen så susar den förbi ! Kommer passande till rasten men då drar jag och Elin iväg till våran "praktik" för att hämta närvarolapp . Nu sitter jag här på lektionen och ska dra och käka vilken sekund som hellst ! aa typ nu =)

Efter skolan drar jag och felice till Jay  !  ska bli askul men mer säger jag inte ! =)

Hörs senare ! Love <3

Kommentarer
Postat av: hellno ;)

klart ja ska komma ihåg namnet. :D

2008-04-07 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0