John Bauer jo man tackar !

Vårat internet funkar inte som det ska för fem öre ! Jobbigt, men kan ju inte sköta skoluppgifterna som man ska , och jag som kommit in i en pluggperiod ! HATA!  Sorry men jag är på mycket dåligt humör .

Har precis gjort en ankät med massa frågor om hur man trivs på skolan och jaa tror ni att det var många som var posetiva ? Det tror inte jag i alla fall !
Hörs ikväll i stället då ska jag skriva en roligare och gladare blogg för långt in i hjärteroten finns det en liten glad Danni trotts allt !

Love <3


Kommentarer
Postat av: PW

Är du i en pluggperiod? Har jag inte märkt något av och inte heller den glada Danni men hon sitter väl långt inne...? ;-)

2008-04-15 @ 13:16:12
Postat av: 3lin

pluggdag någon dag ? :)
you´re sweet

2008-04-15 @ 22:28:03
Postat av: Disa

haha jo du , John bauer är en liten trögare skola skulle jag vilja säga, fy tusan va arg man kan bli på den där skolan alltså xD Hoppas internet går imorgon .. ANNARS!pösss

2008-04-16 @ 21:58:20
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0