Is it a Bird , Is it a plane ? No It's ......

Någon som missat att bloggen varit nerlagd ett tag ? Nej skulle inte tro det , men nu är den tillbaka och nördandet börjar igen ! Wiihoo ,

Massa som har hänt den här sista tiden , för mycket kanske ?!

Nu sitter jag i alla fall i skolan och jobbar med en malin tyni uppgift med Felice Martin och Matilda. Hoho jag älskar skolan ! Skämt och sido !
Snart drar nog jag och Felice till Lidl och köper frukost , Chees cruncherz är då inte den godaste frukorsten ! No No så onyttigt !

Skriver mer om allt och inget lite senare , nu ska jag göra någon nytta !

Ps. jag har färgat håret , lägger in bild så fort jag har tagit egopix ! ;D

Love <3

Kommentarer
Postat av: Fani

så bra att det funkar igen ju :)(Y) malins uppgifter är sällan de roligaste alltså x( nya hårfärgen är så fin så :) pusspuss!

2008-04-01 @ 23:46:43
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0