Hungern har ingen nöd .

Jag älskar vädret som är nu , så fint och soligt ! Nu väntar vi bara på bad- och solvädret =)

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik , vill bara hem och sätta mej i solen med en kopp kaffe men icke sa Nicke den gubben går inte för idag ska jag vara kvar och plugga på massa saker på Malins lektion trotts att hon inte är här! Är jag inte duktig eller ?! =)
Efter skolan vet jag inte om jag kanske ska vara med Lussan , vi sa det i söndags i alla fall så vi får väl se !  Skulle vara kul i alla fall !

I morrn är det nationellt prov i Svenska , skrivdelen. Längtar inte ett dugg , 5 timmar på en hård pinnstol utan musik. Hur ska jag klara mej ?!  Haha

Snart lunch , jag är hungrig som ett as hann inte käka nått i morse eftersom jag ska vara så satans seg på mornarna. Skärpning nu Danni !

Nu ska jag ner och käka ! Hörs senare <3

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0