Hemme med halmen !

Japp då var man hemma i sin säng med en tallrik kalaspuffar !  Så jäklars gott, dölänge sedan jag käkade det !

Idag har jag i alla fall gått på stan med Elin , Felicia och Jay. Hittade massa fint , men aa det är ju oftast ,så när man inte har några pengar. Längtar så dant till den 25:de då satans i gatan ska det shopas så det ryker om det ! =D
Måste tillägga lite snabbt att det nästan är ett måste att käka kupolens Bauget med skagenröra ! (Y)

Efter att vi traskat runt på stan åkte alla utom Elin hem till Jay, käkade god mat och kollade på tv. Jag satt och umgicks med Jay's småsyskon också , dom är så roliga så ! =D

Nu ska väl jag försöka sova lite , ska upp tidigt i morgon och välja kläder, duscha , locka mitt hår och allt det där som måste göras innan det ska partas ! Men simma lugnt mina små vänner så skriver jag några rader i morgon !

image75

Öh fast jag måste bara lägga till en sak !
Jag var så satans rädd i bussen på väg hem idag , hatar när busschaffisarna ska köra som galningar , och det är ju typ bara de som kör bussar utan bälte som inte kan köra som folk ! Skärpning alla chaffisar, ni har faktiskt ansvar för alla i bussen !


Det var allt för mej Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0