Härligt slöa söndagar .

Så skönt med en slöis söndag , har bara luffsat runt i mjukisar och pappas stora tjocktröja. Somnade inte förns vid halv fem igår. Precis lagom till soluppgången + att det satt en liten söt vårfågel utanför mitt fönster och sjöng för full hals !

Just nu känner jag mej lite smått stressad över att det är valborg på onsdag och jag inte har det blekaste om vart man ska ta vägen. Någon med förslag ? Så skulle jag igentligen vilja färga och klippa mitt hår innan också , men jag hinner nog bara färga. Ni får gärna ge tipps på bra och billiga frisörer och frisyrer ! =) Har en liten tanke på hur jag ska klippa mej men vi får se !

Hörs senare Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0