Härliga IFK ?

Japp alla som läser Engelska B vet väl om att det var nationellt prov idag , det gick väl varken bra eller dåligt så jag hoppas att det lutar mer åt det bra hållet även om jag är tveksam på det !

Efter provet drog Jag, Felice, Anton och David till stan och kollade på kläder och smycken , köpte mig lite armband, ett halsband och en mascara , det passar ihop med det jag har tänkt ha på mig på valborg. Kannoooners ha !? Sen ska jag säga att jag gjorde en sådan där spontan grej , har hört att man ska göra det för att sätta lite spänning på en tråkig vardag ! haha Nej men jag gick i alla fall in till en frisörsallong, kollade om dom hade tid och aa sen klipptes allt det slitna och fula bort. jag måste bli duktigare på att klippa mej, går allt för sällan .

Hann också med att dra till Kimsta, träffade Lussan lite snabbt och sedan drog jag och mamma och kollade på IFK-Örebro(0-0). Jag hade hoppats på att min första match på Parken skulle bli en vinstmatch men icke sa nicke. Skärpning nu Grabbs en match kan vi väl vinna i alla fall ?! Kul att mitt under matchen så gick vattenspridaren igång , mjoho då micket vackert ! =D

Nu ska jag snart sova för i morrn är det skola och så ska jag fixa Id-kort och färga mitt hår. Bilder på mina köp och på mitt hår kommer i morrn ! =D Sov så sött Love <3

 
     
IFK-Match och en Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0